Tempat Membuang Stress

Brunei Local Time

Our Memories

Tuesday 9 September 2008

Hari saya =))


Heys =) Wanna share something hehehe. hari ani adalah puasa bulan ramadhan saya yang pertama fuh . . okay lah, tapi lamah brabis ku If aku bnyak cakap before ani jadi pendiam erti nya tau tah sudah kamu ah bahawasanya Heheeh Food tah buat aku Kuat becerita heheh '' NGALIH EH'. Tadi dlm class Numeracy and Finance eish mengantok ku nauzubillah Brabis wahhhh. Hmmp Dmlm Hari yang bahagia =) SAYANG YOU! , and hari ni ia buat sesuatu yang ganjil hahah Magic =) Sweet si baby =)


Hmmp, today okay lah nada apa2 tapi yang saya REALISE No gambr today hmmm guyssss KENPA TIA??? =). Hmmp hari ni Ada dua assessment kna bagi WIO AND B.E THE BEST Hahaha!! Deebah , hanna , Teejah And Esa . . Hari ni tani nada jalan batah2 eh habis ke toilet seblah sja =S Heheheh Miss you guyssss


To my baby : Sayang you! =) =) =)
aku banar nya nada kan ckap tapi aku mau post ='S ''

No comments:

The Pictures